momoo

Cute Red Bull

Friday, September 3, 2010

tragedi RAMADHAN.....

tengah2 umat islam sebuk menunaikan ibadah puasa....
ade jugak yang amek kesempatan.....
nie la dinamakan ujian dibulan ramadhan....

pg2 lg mak aku dah kejutkn aku....
baru aku niat nk bangun lmbat sebab arie nie baru mula cuti mid sem...hehe

rupa2nye kete abah kne pecah cermin...
astarghfirullahalazim....
dugaan2...dr ALLAH tok umatnya....

habis radio, smartag, ngan barang2 len ilang...
betape teruknye manusia zaman sekarang...
xtahu betapa azabnye neraka tue.....
membuatkan org lain sush atas perbuatan yang dia lakukan...


aku berdoa semoga org yg mencuri 2 mendapat balasan sepatutnya dari ALLAH.....
smoga die dibukakan hati untuk berubah...amin....


nie aku attach picnye.......


separuh lg kaca aku dah sapu n kutip..nie tggl skit je lagi... (sebenarnye takut kne marah ngan abah sebab lambat sapu)..hehe

 cermin yang dipecahkan...


 
 

0 comments:

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails