momoo

Cute Red Bull

Sunday, June 13, 2010

semoga arwah ara dicucuri rahmat..amin

hari nie merupakan hari yg paling sedih wat aku...
Allah dah amek n bawak die jaoh dr aku...
semakin lama semakin menjaoh...
sedihnye...
nape la aku salu je kehilangan owg yg paling aku cyg dlm idup?
kejamnye.....
pd die la kucurahkn sume rasa hati....
pas nie mne tempat aku nk ngadu????
dah xde da.....
mghrib td dpt mcg....
ya allah..kuatkn semangatku...
die jnji nk bawak aku g bukit tinggi sebab
arie 2 aku ckp aku teringin cgt nk g...
tp xkesampaian....
die dah tinggalkan aku dlu...
lagu nie sebenarnye...
aku dedikasikn tok die....
sebab die minat cgt....
ptt la mati2 die suh aku cari lagu nie then masukkan dlm blog...
rupanya..ade hikmah disebalik permintaan die...
die dah xde...
dah pegi jaoh dr idup aku....
cedihhhhhhhnyeeee.....
SARAH......
az rindu cgt kat ara....
nape cepat cgt ara tinggalkn az?
mane az nk cari pengganti ara?
sume surat2 ara az simpan lg..gambar2 kt....
dr skola rendah campai sekarang..az simpan lg...
az xsempat nk tgk ara....
insyaallah....
az jnji akan dtg lawat ara...
thnks 4 being my best best best fwen...
xmunkin az akan jumpe owg semulia ara...
ara yg dah bnyk bg support kat az...
thnks ara....

time az dpt mcg dr mama.....
az se nk meraung....
az xsempat nk tgk ara...
time ara accident dlu....
maafkn az....
kt sempat 3G je....
maaf ara....
az doakan semoga roh ara dicucuri rahmat
ditempatkan dikalangan org yg beriman....
az rindu kat ara....
az rindu sume kenangan kt....
pesan ara az akan ingat salu.....

tp az xjnji nk tunaikan....
sebab hafiz cintakan ara...
az sukakn org len....
mcm mane kami nk bersatu kalau masing2
xde hati between us??
nape ara mintak sume nie 
sedangkn ara taw az xmampu nk tunaikn??
td hafiz kol az
die nanges...
kami sume
cygkn ara....

az dah gtaw die pasal amanat ara
yg mama sampaikn td...
die pown kate nie keje gila....

ya allah....
tabahkn la hatiku...
kuatkn la semangatku 
meredhai
pemergian sahabatku dunie n akhiratku

berilah aku petunjuk
perlukah aku menerima permintaan arwah??
ya allah...
beratnya dugaanmu....

1 comments:

Juliet_iRa~" said...

arwah ara ni yg mn alang?
dak puchong ke bukan?

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails