momoo

Cute Red Bull

Thursday, June 3, 2010

ya allah.....

kenape berat cgt dugaan yg aku perlu hadapi??
aku xskuat mane nk hadapinye....
klu bleh..aku nk buang hati aku...
bia xde hati lgsg....


knpe ya allah.....
kenape aku yg ko plih tok diduge sebegini??

aku penat..letih...xterdaya lg..
dsebalik senyuman aku.....
ade duka yg aku selindungkn....
tp campai bile aku mampu tok bertahan?

berilah aku ketabahan....kekuatan...
tok menghadapi ujianmu...

hadirknlah seseorg tok mendengar luahan aku...
sebab aku xmampu nk tanggung sorg2....

aku redha dengan ketentuanmu...
jgn la ko pesongkn hatiku....
amin.....

4 comments:

モハマヅ ブッカリ said...

Awk kita sbg manusia perlu redha dgn ujian allah, sy sendiri pown ader masalah juga seumpama hati yang luka diperah dgn air limau....betapa sakitnye tp sy tetap sabar...da la sy tak suke ckp byk2 pasal masalah sy nie..awk biar luaran kite ceria tp dlm hati hanya ALLAh sje yg tahu...
awk byk2 bawa bersabar eh, yang penting sembahyang jgn sekali2 lupe,
sy harap suatu hari nnti awk dpt selesaikan masalah tu dgn cara yang baik....AMIN

azs azneeda said...

tah la wak...dah xtertanggung lg dah...kdg2 cy se..nape la c nie diuji cam nie..cy letih dah....

cy xskuat mne nk hadapi sume nie...cy berdoa agar cy dberi kekuatan tok hadapi sume nie....

cy yakin..pasti ade hikmah sume nie terjadi.....

モハマヅ ブッカリ said...

semua perkara mesti ader hikmah awk..
cuma bersabar je..
just dont give up ok

モハマヅ ブッカリ said...
This comment has been removed by the author.

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails