momoo

Cute Red Bull

Monday, May 10, 2010

calon pilihan mak selepas balik dr umrah.....saksikan ye

td aku ngah sembang2 ngan mak....
mak tunjukkan pic die kat aku...
yela die suh transferkn kat dlm laptop aku nie..
so aku pown transferkn la..
huhuu

tgh2 belek2 pic.....mak aku kate......
"stop....stop......"
ade org kirim salam dekat ko.....
aku pown ngan muke tetanya2,
"sape mak?
mak aku ckp...."nie ha pic die..ustaz pe tah.....
die pengiring mak time kat sane....
bek orgnye....muka bersih je....
"mak siap doakan kat sane..ko dapat org2 macam nie la tok dijadikan suami ko...
"ya allah..sampai ke situ mak aku pk......seramnye aku...
mak aku ciap ckp....die suh ko tunggu die.....die nk sambung blaja kat MESIR tok 3 tahun lg.....

adeshhh.......
pe aku nak buat nie...
seramnye....
takut termakbul....
cane aku nnti.....

hati aku?
macam mana?
die lak?
hmmm......
aku confius.....
pe aku nak wat nie......
ble aku ckp xnk...mak aku kate...kenal2 la dlu....
die bek...muka berseri2....
adussss....
nie aku uploadkn pic die tok tontonan korg...
hikikhik.....
sorry ustaz...cy upload pic ustaz....

die yg tengah berdiri tengah2 tue....

die jugak.....

nie mak n abah disamping die....hahaha...
mak ckp..nie la ciri2 yg mak nak...adui...

0 comments:

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails