momoo

Cute Red Bull

Saturday, May 15, 2010

hari dalam sejarah

aku xtaw pe sebenarnye yg dah blaku...
aku se cam tibe2....
xsangke aku boleh berubah....
jd owg len....
aku jd pembenci....pemarah.....
hanya pekare kecil....
aku dah lame sabar...
benteng kesabaran aku dah hilang....
puas aku beristighfar...
tp aku gagal....
aku benci ngan ape aku rasa sekarang....


maafkan aku sebab membenci kau...
xterniat pown dlam hati aku walau sebesar kuman nak bencikan ko...
tp klu ko ade ditempat aku...
pe ko akan buat?
mungkin xseperti ape yg aku wat td...
tp mgkn lebih teruk....
maafkan aku lg skali....
aku taw ko kcewe dengar ayat2 yang aku ucapkn tp...
pecayalah...jaoh disudut hati aku....
aku xinginkn sume nie berlaku...
jaoh skali nk hilang kawan mcm ko....
wlupun kt baru knl...
tp aku se cam dah lame knl ko...
aku xpenah benci ko...
mgkn kate2 aku td hanya kerana aku marah....
terlajak perahu boleh diundur tp terlajak kata..
aku yang rasa....


maafkan aku..mgkn ini care terbaik tok aku jaohkn diri dr ko...
sebab aku bkn kwn yg diciptakan tok ko....
bkn aku......
mulai dr hari ini... dan tadi.....pergilah dr hidup aku...
pergilah jaoh2 supaya aku xmenyesal dengan keputusan aku nie...
pergilah cari kebahagiaan ko....
kegembiraan ko adalah kebahagiaan aku...
pergilah jaoh dr aku....
pergilah selama2nye....
andai diizinkan..kt akan trus berkawan tp bukan sekarang...
jgnlah ko siksa hati ngan perasaan aku...
sebab aku xsekuat mana nak hadapi sume nie...


lastly..maafkan aku...

4 comments:

モハマヅ ブッカリ said...

sebesar mana api itu marak ia akan terpadam sendirinya...(^_^) awk paham2 je lah eh...

モハマヅ ブッカリ said...
This comment has been removed by the author.
azs azneeda said...

erm btl 2..cy akui 2...dah xmarah lgsg dah..huhuhu

モハマヅ ブッカリ said...

bagus lah mcm tuh (^_^)

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails