momoo

Cute Red Bull

Sunday, May 9, 2010

si ghadis ayu...

nie kawan bek aku.....dlu xkenal tp mula rapat time aku part 3....hehe...bawu stengah taun la rapat ngan die..tp die nie bek....salu jew paham pe aku se...sume mslh die la peminjam telinge wat aku..hehe... really2 appreciate her......name die yuslina atau lebih manje dikenali sebagai yus @ baby yus..hehehe....kdg2 malu coz ble nges jew..msti die de...ble sedih jew..die la pendengar..pemberi nashat..sumenye lah die..ske kwn ngan die....aku se..die yg ley paham aku stkat nie...thanks cozsudi jd kawan bek aku...dunie akhirat kt akan trus berkawan...die nie pown mcm aku...ske kat sowg boy then no relationship between them but she still wait n wait...xtaw npe..xtaw pe istimewa boy 2 kat die..tp klu ikot care boy 2..memg plih yus sbgai teman hidup..tp xtaw la..jdh n petemuan dtangan tuhan..kt hanya merancang..die yg menentukan.. yg istimewa sal yus nie..die nie klu bg nasihat..trus jew aku dengar...sush nak bantah sebab selalunye die bg nasihat memg meresap dlm jiwe..hehe..slalu pk positif...sorg yg lemah lembut....jenis xkesah....xpenah nk sushkn org...sku ske kwn ngan die..sebab die lain dr yg lain...die salu nasihatkan aku.."azs....jdh pertemuan ditangan tuhan...kt merancang tp die kat atas cane yg tentukan...sabar ye...klu ko sedih..aku lg la sedih...sume yg blaku ade hikmah yg tersembunyi..bia kt kecewa skrg..jgn dkemudian hari..sampai sekarang aku pegang kata2 die...dah ramai lelaki sebenarnye yg aku knl..tp blom de sorg yg btl2 aku harapkn n ley serahkn hati aku kat die..blom lagi...klu ade pown, aku dah mula cube lupakan...xpe la...tah la....tp aku just nk ckp....aku bhgia de seorg kawan mcm yus..nielah kawan yg penah aku jmpe yg mendamaikn hatiku setiap kali aku gembira taw sedih..maceh yus......love u....hopefully our relationship will everlasting....<3

0 comments:

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails