momoo

Cute Red Bull

Thursday, May 13, 2010

pesanan tok dia.......

aku taw ko akan bace blog aku nie.....
aku xtaw nk ckp cmne tp aku harap ble ko bace blog aku nie...
ko taw aku tujukan nie tok ko.....


maafkan aku sebab terpakse menjarakkn persahabatan kt...
sebab segala2nya aku xrancang...
aku lakukan semua nie untuk kebaikan semua pihak....
bkn sebab aku membencimu....bkn sebab aku xskekan persahabatan kt yg baru cgt nie...

cume aku xde kekuatan tok berdepan dengan semua nie...
berat dihati berat lagi bahuku memikulnye..
tp pecayalah.....

aku bersyukur diberi peluang tok wujudkan persahabatan kt...
memang aku cube larikan diri dari ko
tp setiap yang aku lakukan semuanye bersebab....
bukan aku sengaja cipta jurang antara kita....

sebab.......
ko xkan paham pe sebenarnye yang aku cuba lakukan....

andai 1 hari persahabatan kt.....
stakat nie....
aku nak ko taw yang aku benar2 happy sepanjang kt berkawan...
xde dendam...xde benci yang terbit dlm hati aku....
cuma hakikatnye bia aku sorang yang taw....

kalau diizinkan tuhan...persahabatan yang kita cipta nie....
akan terus terjalin.....

jika tidak.....
anggaplah ini sebagai 1 kenangan n pengalaman ...
maafkan aku..sebab aku xmampu nak berterus terang...

banyak yang aku simpan...
aku telan semata-mata nak tgk ko gembira....
sebab kegembiraan ko adalah kebahagiaan aku....

seikhlas hati aku doakan kebahagiaan, kegembiraan, kehidupan seperti yang ko mahukan....
aku hanya manusie biasa yang xlepas dari membuat kekhilafan.....
akhir skali..............

maafkan aku atas segala yang dah berlaku...
dari hujung rambut hingga hujung kaki.....



0 comments:

we together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jar of heart

Related Posts with Thumbnails